Про затвердження номенклатури справ Нововасилівської селищної ради
УКРАЇНА
НОВОВАСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
18 серпня 2021 р. №3
смт Нововасилівка
Про затвердження номенклатури справ
Нововасилівської селищної ради
На виконання Закону України «Про національний архівний фонд і архівні установи», наказу Міністерства юстиції України від 30.12.2013 року № 2804/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів», з метою установлення в виконавчому комітеті системи формування справ, забезпечення їх обліку, оперативного розшуку документів згідно їх змісту та здійснення відбору документів на державне забезпечення, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет селищної ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити номенклатуру справ Нововасилівської селищної ради та її виконавчих органів згідно додатку.
2. Виконавчому комітету селищної ради формування справ здійснювати згідно номенклатури справ
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря селищної ради Голубєву Надію Михайлівну.
Селищний голова Олександр ПРОКОПЕНКО
Нововасилівська селищна рада Мелітопольського району Запорізької області
смт. Нововасилівка Запорізької області |
ЗАТВЕРДЖЕНО Голова Нововасилівської селищної ради _____________О.М.Прокопенко «18» серпня 2021 р.
|
НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ
Індекс справи
|
Заголовок справи (тому, частини)
|
Кількість справ (томів, частин)
|
Строк зберігання справи (тому, частини) і номери статей за переліком |
Примітки
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
01-ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
||||
01-01 |
Закони, постанови та інші акти Верховної Ради України, укази, розпорядження Президента України, постанови, розпорядження Кабінету Міністрів України. Копії
|
|
Доки не мине1 потреба ст. 1-б, 2-б, 3-б |
1 Що стосуються діяльності селищної ради - постійно |
01-02 |
Рішення, розпорядження обласної, ради, обласної державної адміністрації. Копії
|
|
Доки не мине1 потреба ст. 3-б,6-б,7-б |
1 Що стосуються діяльності селищної ради - постійно |
01-03 |
Положення про постійні комісії селищної ради |
|
Постійно |
|
01-04 |
Регламент роботи селищної ради. |
|
ст. 20-а Постійно |
|
01-05 |
Рішення, протоколи, стенограми сесій ради територіальної громади та документи (довідки, доповіді, доповідні записки тощо) до них
|
|
Пост. |
|
01-06 |
Рішення, протоколи, стенограми засідання постійної комісії селищної ради з питань з питань екології,природних ресурсів та земельних відносин |
|
Пост. |
1 Документи формуються у справи по кожній комісії окремо |
01-07 |
Рішення, протоколи, стенограми засідання постійної комісії селищної ради з питань освіти, культури ,спорту, соціального захисту та охорони здоровья |
|
Пост. |
1 Документи формуються у справи по кожній комісії окремо |
01-08 |
Рішення, протоколи, стенограми засідання постійної комісії селищної ради з питань бюджету, соціально – економічного розвитку,агропромислового комплексу та розвитку підприємництва |
|
Пост. |
1 Документи формуються у справи по кожній комісії окремо |
01-09 |
Рішення, протоколи, стенограми засідання постійної комісії селищної ради з питань будівництва, архітектури,комунального господарства, комунальної власності та приватизації |
|
Пост. |
1 Документи формуються у справи по кожній комісії окремо |
01-10 |
Рішення, протоколи, стенограми засідання постійної комісії селищної ради з питань регламенту, депутатської етики, законності
|
|
Пост. |
1 Документи формуються у справи по кожній комісії окремо |
01-11 |
Листування з обласною радою, облдержадміністрацією, районної ради, райдержадміністрації з основних питань діяльності сільської ради
|
|
5 років ЕПК ст. 22 |
|
01-12 |
Розпорядження селищного голови з основної діяльності |
|
Пост. Ст..16-а |
|
01-13 |
Розпорядження селищного голови з кадрових питань ( особового складу) |
|
75 років Ст..16-б |
|
01-14 |
Паспорт селищної ради( загальні відомості, адміністративно – територіальний поділ) |
|
Постійно Ст..33-а |
|
01-15 |
Перспективні плани робот селищної ради |
|
Постійно Ст..157-а |
|
01-16 |
Журнал реєстрації рішень селищної ради |
|
Постійно Ст.121-а |
|
01-17 |
Журнал реєстрації розпоряджень сільського голови з основної діяльності
|
|
Постійно ст. 121-а |
|
01-18 |
Журнал реєстрації розпоряджень сільського голови з кадрових питань (особового складу)
|
|
75 років ст. 121-в |
|
01-19 |
Журнали реєстрації особистого прийому громадян керівниками сільської ради
|
|
3 роки ст.. 125 |
|
01-20 |
|
|
|
|
02-ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РАДИ |
||||
02-01 |
Правила, положення, інструкції, методичні вказівки та рекомендації, що регламентують роботу виконкому сільської ради. Копії
|
|
До заміни новими ст. 20-б |
|
02-02 |
Протоколи засідань виконавчого комітету сільської ради та документи до них
|
|
Постійно ст. 7-а |
|
02-03 |
Квартальні плани роботи виконкому селищної ради на рік. |
|
1 рік ст. 161
|
|
02-04 |
Річні статистичні звіти по основним напрямкам роботи сільської ради (ф.№ 6-сільрада, № 3, № 1-житлофонд, № 4-житлофонд, № 1-буд, № 2-буд, № 1-АП, № 2-зем, № 6-зем)
|
|
Постійно ст. 302-б |
|
02-05 |
Документи (протоколи, плани, акти, довідки) про роботу адміністративної комісії при виконкомі селищної ради
|
|
5 років1 ст. 280
|
|
02-06 |
Документи (протоколи, плани, акти, довідки) про роботу комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі селищної ради
|
|
Постійно ст. 2083 |
|
02-07 |
Документи (протоколи, плани, акти, довідки) про роботу комісії у справах дітей при виконкомі селищної ради
|
|
Постійно ст. 11, 14 |
. |
02-08 |
Документи (протоколи, плани, акти, довідки) про роботу опікунської ради при виконкомі селищної ради
|
|
Постійно ст. 11, 14 |
|
02-09 |
Списки громадян пільгових категорій (учасників ВВВ чорнобильців , дітей війни , учасники бойових дій, учасники АТО ), які проживають на території сільської ради
|
|
Постійно ст. 525-г |
|
02-10 |
Погосподарські книги |
|
Постійно¹ ст. 786
|
¹До державних архівів надходять через 75 років |
02-11 |
Алфавітна книга домогосподарств |
|
Постійно¹ ст. 786 |
¹До державних архівів надходять через 75 років |
02-12 |
Акти приймання-передавання справ з усіма додатками, складені в разі зміни голови, секретаря, інших посадових та відповідальних осіб ради територіальної громади
|
|
3 р.1 |
1 Після зміни відповідних осіб |
02-13 |
Журнал реєстрації рішень, прийнятих на засіданнях виконавчого комітету ради територіальної громади
|
|
Пост. |
|
02-14 |
Журнали реєстрації вхідних документів
|
|
3 роки ст. 122 |
|
02-15 |
Журнали реєстрації вихідних документів
|
|
3 роки ст. 122 |
|
02-16 |
Журнал обліку видачі довідок |
|
3 роки ст. 122 |
|
02-17 |
Журнал реєстрації запитів на інформацію
|
|
3 роки ст. 122 |
|
02-18 |
Журнал відбитків печаток та штампів
|
|
Постійно ст. 1033 |
|
02-19 |
Журнал обліку видачі печаток та штампів
|
|
3 роки ст. 1034
|
|
02.1- АРХІВНА РОБОТА |
||||
02.1-01 |
Номенклатура справ селищної ради і її виконавчого комітету |
|
Пост.1 ст. 89 |
1На державне зберігання не передається. Зберігається в наглядовій справі в архівному відділі РДА |
02.1-02 |
Справа фонду (історична довідка та доповнення до неї, акти приймання-передавання документів від структурних підрозділів та на державне зберігання, акти про вилучення для знищення документів, про нестачу й непоправні пошкодження документів) |
|
Пост.1 ст. 107 |
1У разі ліквідації сільської ради передається на державне зберігання |
02.1-03
|
Описи справ постійного зберігання |
|
Пост. ст. 109-а |
|
02.1-04 |
Описи справ з особового складу
|
|
75 р. ст. 109-б
|
|
|
Протоколи засідань експертної комісії |
|
Пост.1 ст. 27 ВП |
1На державне зберігання не передається |
02.2- ОБЛІК ВІЙСЬКОВОЗОБОВ'ЯЗАНИХ
|
||||
02.2-01 |
Картки обліку військовозобов’язаних |
|
3 р.1 ст. 547 |
1Після зняття з обліку |
02.2-02 |
Книги ( списки) обліку допризовників і призовників |
|
3р. ст..547 |
|
02.2-03 |
Журнал перевірок стану обліку призовників і військовозобов'язаних |
|
3р Ст..549 |
|
02.2-04 |
Журнал звірки карток первинного обліку з картками обліку військовозобов’язаних райвійськкомату, особовими справами призовників |
|
3р Ст..546 |
|
02.2-05 |
Журнал обліку призовників, які перебувають на військовому обліку (ф.14) |
|
3р. ст..547 |
|
02.2-06 |
Листування з районним військкоматом з питань обліку військовозобов’язаних |
|
1 р. ст. 548 |
|
|
|
|
|
|
03- ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ
|
||||
03-01 |
Постанови, розпорядження Кабінету Міністрів України; розпорядження обласної та районної державної адміністрації, Депертаменту фінансів |
|
Доки не мине потреба ЕК |
|
03-02 |
Положення про відділ фінансів селищної ради об’єднаної територіальної громади, посадові інструкції начальника та працівників відділу |
|
Постійно ст.39 |
|
03-03 |
Документи про фактичні надходження платежів до місцевих бюджетів за звітній рік, які подаються Департаменту фінансів для здійснення формульного обрахунку прогнозних обсягів власних і закріплених доходів місцевих бюджетів Запорізької області області (база) |
|
5 р.1 ст.269
|
|
03-04 |
Довідки про стан виконання селищного бюджету та аналітичні таблиці до них (щомісячні)
|
|
5 р. ст.270 |
|
03-05 |
Бюджетні запити головних розпорядників коштів |
|
Доки не мине потреба ст.172 б |
|
03-06 |
Проект селищного бюджету на відповідний рік
|
|
3 р. |
|
03-07 |
Розпис селищного бюджету |
|
Пост. |
|
03-08 |
Лімітні довідки |
|
Пост. ст.178
|
|
03-09 |
Кошториси бюджетних установ |
|
Доки не мине потреба ст. 193 |
|
03-10 |
Паспорти бюджетних програм
|
|
5 р. ЕК
|
|
03-11 |
План по мережі, штатах та контингентах бюджетних установ
|
|
Пост. |
|
03-12 |
Звіт по мережі, штатах та контингентах бюджетних установ
|
|
Пост. |
|
03-13 |
Штатні розписи бюджетних установ
|
|
3 р. ст 37 б
|
|
03-14 |
Річний звіт про виконання селищного бюджету
|
|
Пост. |
|
03-15 |
Квартальні звіти про виконання селищного бюджету
|
|
3 р.1 ст. |
1За відсутності річних, піврічних – постійно
|
03-16 |
Місячні звіти про виконання Нововасилівського селищного бюджету |
|
1 р.1 ст. 296 ґ |
1За відсутності річних, піврічних, квартальних – до ліквідації організації |
03-17 |
Розпорядження відділу фінансів про виділення коштів загального та спеціального фондів місцевого бюджету
|
|
5 р. ст. 197 |
|
03-18 |
Листування з Департаментом фінансів з питань планування та виконання місцевих бюджетів
|
|
5 р. ЕПК ст.22
|
|
03-19 |
Листування з РДА, райрадою, УДКСУ, громадянами, організаціями, підприємствами з питань оподаткування, планування та інше
|
|
5 р. ст.288 |
|
03-20 |
Довідки про внесення змін до розпису селищного бюджету
|
|
3 р. |
|
03-21 |
Журнал обліку довідок про уточнення розпису селищного бюджету
|
|
3 р. |
|
03-22 |
Витяг із зведеної номенклатури справ відділу |
|
3 р.1
|
1Після заміни новими |
04- БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК |
||||
04-01 |
Правила, положення, регламенти, інструкції; методичні вказівки та рекомендації з питань бюджетно-фінансової роботи та бухгалтерського обліку
|
|
Доки не мине потреба |
|
04-02 |
Свідоцтво про державну реєстрацію ради територіальної громади (витяг з Єдиного державного реєстру про реєстрацію ради)
|
|
До ліквідації ради
|
|
04-03 |
Посадові інструкції 2 працівників відділу (копії) |
|
Доки не мине потреба |
|
04-04 |
Штатні розписи та переліки змін до них
|
|
Пост.
|
|
04-05 |
Річний план використання бюджету селищної ради
|
|
Пост. |
|
04-06 |
Річні кошториси видатків селищної ради і підпорядкованих їй юридичних осіб та розрахунки до них
|
|
Пост. |
|
04-07 |
Річний фінансовий звіт і баланс з додатками до них
|
|
Пост. |
|
04-08 |
Квартальні фінансові звіти і баланси з додатками до них
|
|
3 р.1 |
1 За відсутності річних – постійно |
04-09 |
Річні звіти (відомості) про нарахування та перерахування страхових внесків на державне та недержавне соціальне страхування (пенсійне, на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо)
|
|
Пост. |
|
04-10 |
Місячні звіти (відомості) про нарахування та перерахування страхових внесків на державне та недержавне соціальне страхування (пенсійне, на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо)
|
|
1 р.1 |
04-10 |
04-11 |
Місячні звіти про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованих страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування (персоніфікований облік)
|
|
75 р. |
04-11 |
04-12 |
Прибутково-видаткові касові відомості та ордери
|
|
1 р. |
|
04-13 |
Розрахунково-платіжні відомості (особові рахунки) працівників
|
|
75 р. |
|
04-14 |
Відомості на виплату грошей |
|
3 р.1 |
1 За відсутності розрахунково-платіжних відомостей (особових рахунків) – 75 р.
|
04-15 |
Документи (копії звітів, витяги з протоколів, висновки, заяви, довідки, списки працівників) про виплату допомоги, оплату листків непрацездатності з фонду соціального страхування
|
|
3 р. |
|
04-16 |
Документи (заяви, рішення, довідки, листи) про оплату відпусток у зв’язку з навчанням, одержання пільг із податків тощо
|
|
5 р. |
|
04-17 |
Протоколи засідань комісії з соціального страхування
|
|
5 р ст. 711 |
|
04-19 |
Договори про повну матеріальну відповідальність
|
|
3 р.1 |
1 Після звільнення матеріально відповідальної особи
|
04-20 |
Договори енергопостачання, комунального обслуговування селищної ради
|
|
3 р.1 |
1 Після закінчення строку дії договору
|
04-21 |
Договори на відкриття банківського рахунку |
|
5 р.1 |
1 Після закінчення строку дії договору
|
04-22 |
Акти приймання-передавання справ з усіма додатками, складені в разі зміни матеріально відповідальних осіб
|
|
3 р.1 |
1 Після зміни матеріально відповідальних осіб |
04-24 |
Документи (плани, звіти, протоколи, акти, довідки, доповідні записки) документальних ревізій, перевірок та аудиту фінансово-господарської діяльності, контрольно-ревізійної роботи |
|
5 р. |
|
04-26 |
Документи (протоколи засідань інвентаризаційної комісії, акти інвентаризації, інвентаризаційні описи, порівняльні відомості, акти про приймання, здавання та списання майна і матеріалів) про інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, грошових коштів, матеріальних цінностей тощо
|
|
3 р.1 ст. 345 |
1 Див. примітки два і три до справи 05-24 |
04-27 |
Документи (протоколи, плани, звіти, експертні висновки, акти, доповіді, економічні обґрунтування, розрахунки) про проведення конкурсних торгів та участь у них
|
|
3 р.1 |
|
04-29 |
Листування з організації та проведення конкурсних торгів
|
|
3 р. |
|
04-30 |
Меморіальні ордери та додатки до них
|
|
3 р. 1 ст. 351 |
|
04-31 |
Книга “Журнал-головна” |
|
3 р. 1 |
|
04-32 |
Оборотні відомості |
|
3 р. 1 ст. 351 |
|
04-33 |
Журнал обліку договорів, угод (господарських, операційних тощо) |
|
3 р.1, 2 |
|
04-34 |
Документи (паспорти, інвентарні картки) з обліку основних засобів |
|
5 р. 1 |
|
04-35 |
Документи (акти, звіряльні відомості, описи, книги реєстрації) про проведення інвентаризації майна
|
|
3 р.1 |
|
04-36 |
Табель обліку використання робочого часу
|
|
1 р.
|
|
04-37 |
Дорожні листи |
|
3 р. 1 ст. 1086 |
|
04-38 |
Книга обліку дорожніх листів
|
|
3 р. 1 ст. 1109 |
|
|
|
|
|
|
05- СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ |
||||
05-01 |
Закони України, Постанови, рішення Верховної Ради України, Постанови Кабінету Міністрів України, Укази та розпорядження Президента України (копії) |
|
Доки не мине потреба ст.1б, ст. 2 б, 3б |
Що стосується діяльності Служби - постійно |
05-02 |
Доручення, накази, рішення, рекомендації Міністерства соціальної політики України (копії) |
|
Доки не мине потреба ст.1б, ст. 3 б |
Що стосується діяльності Служби - постійно |
05-03 |
Реєстраційні документи:
|
|
Постійно ст. 30 |
|
05-04 |
Розпорядження, доручення голови Запорізької облдержадміністрації, листи облдержадміністрації, накази, доручення, листи структурних підрозділів облдержадміністрації, Служби у справах дітей облдержадміністрації |
|
Доки не мине потреба ст.. 3б |
Що стосується діяльності Служби - постійно |
05-05 |
Листування зі службою у справах дітей обласної державної адміністрації, з райдержадміністрацією, її структурними підрозділами, органами місцевого самоврядування, з організаціями, установами, громадськими організаціями, з основних питань діяльності Служби. |
|
5 років ст. 22, 23 |
|
05-07 |
Положення про Службу у справах дітей виконавчого комітету селищної ради. |
|
Доки не мине потреба ст. 7б |
Що стосується діяльності Служби - постійно |
05-08 |
Посадові інструкції працівників Служби у справах дітей виконавчого комітету селищної ради. |
|
5р., ст. 43 |
Після заміни новими |
05-09 |
Плани роботи Служби у справах дітей та звіти про їх виконання. |
|
5р.ст.157 |
|
05-10 |
Матеріали комісії з питань захисту прав дитини (протоколи, рішення, висновки). |
|
пост. ст. 14 а |
|
05-11 |
Журнал реєстрації протоколів про адміністративні правопорушення що складаються працівниками Служби у справах дітей виконавчого комітету Нововасилівської селищної ради (копії справ). |
|
3р. ст. 90 |
|
05-12 |
Журнал реєстрації вхідної документації |
|
3р. ст. 122 |
|
05-13 |
Журнал реєстрації вихідної документації |
|
3р. ст. 122 |
|
05-14 |
Накази начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету селищної ради з основної діяльності |
|
Постійно ст. 16а |
|
05-15 |
Журнал реєстрації наказів з основної діяльності |
|
До ліквідації ст.121 а |
|
05-16 |
Копії документів (позовні заяви, акти, довідки, доповідні записки, характеристики), що подаються до судових органів з цивільних, адміністративних, кримінальних, господарських справ з питань в межах компетенції Служби у справах дітей, які розглянуті і вступили в законну силу. |
|
3 роки ст.. 89 |
Після прийняття рішення |
05-17 |
Журнал обліку особистого прийому громадян начальника Служби |
|
3р. ст..125 |
|
05-18 |
Звернення (пропозиції, заяви, скарги) громадян та листування, відповіді. |
|
5 років ст. 82-б, 85 |
У разі неодноразового звернення 5 років після останнього розгляду |
05-19 |
Номенклатура справ Служби. |
|
5р.ст.112 |
|
05-20 |
Описи справ постійного зберігання, тривалого (понад 10 років) та з особового складу |
|
3р. ст. 137 |
Після знищення справ |
05.01 Питання соціально-правового захисту дитини та профілактичної роботи |
||||
05.01-1 |
Особові справи дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах |
|
До досягнення повноліття * |
|
05.01-2 |
Журнал обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах |
|
75 р. ст. 528 |
|
05.01-3 |
Звіти: цифрові показники діяльності Служби, банк даних на дітей, які знаходяться в особливо складних і надзвичайних умовах |
|
5 років ст. 296 |
|
05.01-4 |
Документи (інформації, графіки, акти) щодо проведення профілактичних рейдів |
|
5 р. ст. 303 |
|
05.01-5 |
Документи (довідки, інформації, графіки) проведення перевірок стану виховної роботи з дітьми у навчальних закладах |
|
10р. ст. 76-а |
|
05.01-6 |
Документи (акти, висновки, відомості) про обстеження житлово-побутових умов сімей з дітьми, які опинились в складних життєвих обставинах |
|
5 р. ст. 303 |
|
05.02 Питання опіки та піклування, усиновлення дітей |
||||
05.02-1 |
Списки дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
Доки не мине потреба |
|
05.02-2 |
Копії особових справ дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
75 р. ст. 493 |
|
05.02-3 |
Журнал обліку повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування |
|
75 р. ст. 528 |
|
05.02-4 |
Книга первинного обліку дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
75 р. ст. 528 |
|
05.02-5 |
Журнал обліку дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які прибули з інших територій (перебувають на оперативному обліку) |
|
75 р. ст. 528 |
|
05.02-6 |
Журнал обліку потенційних опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів |
|
75 р. ст. 528 |
|
05.02-7 |
Журнал обліку дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, переданих до сімейних форм виховання |
|
75 р. ст. 528 |
|
05.02-8 |
Книга обліку усиновлених дітей, за умовами проживання та виховання яких здійснюється нагляд (ДСК) |
|
75 р. ст. 528 |
|
05.02-9 |
Журнал обліку нерухомого майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
|
75 р. ст. 528 |
|
05.02-10 |
Копії особових справ кандидатів у потенційні опікуни, піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі |
|
75 р. ст. 493 |
|
06. Центр надання адміністративних послуг |
||||
06-01 |
Закони України, постанови Кабінету Міністрів України, Укази та Розпорядження Президента України, що регламентують діяльність центру надання адміністративних послуг Нвовасилівської селищної ради (копії) |
|
Доки не мине потреба, ст. 1-б; 2-б |
|
06-02 |
Положення про центр надання адміністративних послуг (копія), Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг |
|
Доки не мине потреба, ст. 28-а |
|
06-03 |
Посадові інструкції працівників центру надання адміністративних послуг (копії) |
|
Доки не мине потреба, 13ст. 43 |
|
06-04 |
Документи (листування щодо діяльності Центру надання адміністративних послуг) |
|
Постійно, ст. 75 |
|
06-05 |
Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг |
|
Доки не мине потреба |
|
06-06 |
Справи суб’єктів звернення щодо отримання адміністративних послуг (копії) |
|
Доки не мине потреба |
Оригінали знаходяться у суб’єктів надання адміністративних послуг Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203 зі змінами |
06-07 |
Плани роботи Центру надання адміністративних послуг |
|
Постійно, ст. 157-а |
|
06-08 |
Звернення громадян особистого та другорядного характеру (пропозиції, заяви, скарги) |
|
5 років, ст. 82-б |
У разі неодноразового звернення – 5р. після останнього звернення |
06-09 |
Журнал реєстрації заяв для отримання адміністративних послуг |
|
5 років ст. 124 |
|
06-10 |
Звіти |
|
|
|
- річні |
|
Постійно, ст. 296-б |
|
|
- квартальні |
|
3 роки ст. 296-г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07 – ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ |
||||
07-01 |
Закони України, Укази Президента України, постанови Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України з питань діяльності відділу (копії)
|
|
Доки не мине потреба ст. 1б, 2б, 3б |
|
07-02 |
Положення про відділ 1, посадові інструкції 2 працівників відділу (копії) |
|
Доки не мине потреба |
1 Оригінали зберігаються, як додаток до рішення сесії селищної ради 2 оригінали у секторі кадрової роботи |
07-03 |
Документи (позовні заяви, акти, доручення, апеляційні скарги, довідки, доповідні записки, характеристики тощо), що подаються до судових органів; копії рішень, вироків, окремих ухвал, постанов
|
|
3 р.1 |
1 Після прийняття рішення |
07-04 |
Документи (інформації, довідки, доповідні записки) про організацію та стан правової роботи
|
|
5 років ЕПК ст. 92 |
|
07-05 |
Документи ( висновки, довідки, доповідні записки) з правової експертизи документів виконавчого комітету, структурних підрозділів апарату виконавчого комітету
|
|
5 років ЕПК ст. 93 |
|
07-06 |
Висновки з проведення правової експертизи проектів нормативно-правових актів селищної ради
|
|
5 років ЕПК ст. 93 |
|
07-07 |
Листування з правових питань |
|
3 роки ст. 96
|
|
07-08 |
Річний звіт про кількісний та якісний склад працівників,підготовку кадрів та професійне навчання ( ф. № 9-ДС, 6- ПВ) |
|
Пост. Ст..302-б |
|
|
|
|
|
|
07.1 – КАДРОВІ ПИТАННЯ |
||||
07.1-01 |
Протоколи засідань конкурсних комісій по заміщенню вакантних посад, обрання на посаду осіб місцевого самоврядування.
|
|
75 років ЕПК ст. 505 |
|
07.1-02 |
Протоколи засідань, постанови атестаційних комісій |
|
5 років ¹ ст. 636 |
|
07.1-03 |
Колективний договір, зміни та доповнення |
|
Постійно ст. 395-а |
|
|
Особові справи (заяви, анкети, автобіографії, копії і витяги з наказів про прийняття, переміщення, звільнення, оголошення подяк, копії особистих документів, декларації посадових осіб, характеристики, листки з обліку кадрів1) працівників селищної ради 2 |
|
75 р.3 |
1 Довідки з місця проживання, медичні довідки та інші документи другорядного значення – 3 р. після звільнення
|
07.1-04 |
Особові картки працівників селищної ради |
|
75 р.1 |
1 Після звільнення |
07.1-05 |
Трудові книжки працівників селищної ради |
|
До запитання1 |
1 Незатребувані трудові книжки – не менше 50 р.
|
07.1-06 |
Документи (графіки, заяви, відомості) про надання та використання щорічних, соціальних відпусток та відпусток без збереження заробітної плати
|
|
1 р. |
|
07.1-07 |
Документи (плани, звіти, копії розпоряджень, листи) про стажування
|
|
5 р. |
|
07.1-08 |
Журнал обліку видачі трудових книжок і вкладок до них
|
|
50 р. |
|
07.1-09 |
Журнал обліку, алфавіти особових справ
|
|
75 р.
|
|
08- Земельні питання |
||||
08-01 |
Документи нормативно-правового характеру, які регламентують роботу сектору земельних відносин , охорони навколишнього середовища. |
|
Доки не мине потреба ст. 1-б, 2-б, 3-б, 2110-б |
|
08-02 |
Кадастрові карти, плани, схеми, графіки (графічні та цифрові) населених пунктів |
|
Постійно ст. 2111 |
|
08-03 |
Статистичні звіти про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності ( ф. № 6-зем, 6а-зем, 2-зем та інші)
|
|
Постійно ст. 302-б |
|
08-04 |
Документи (свідоцтва, акти, договори) на право власності на землю, споруди, майно, право володіння, користування, розпорядження майном; про внесення вкладів, паїв
|
|
Постійно ст. 87 |
Документи (свідоцтва, акти, договори) на право власності на землю, споруди, майно, право володіння, користування, розпорядження майном; про внесення вкладів, паїв
|
08-05 |
Технічна документація з нормативно-грошової оцінки земель населених пунктів |
|
Постійно ст. 2128 |
|
08-06 |
Журнал реєстрації заяв (на розробку проекту відведення земельної ділянки, відмови від земельної ділянки, будівництво, реконст-рукцію та перепланування будівель та споруд на наявній земельній ділянці)
|
|
Постійно ЕК
|
|
08-07 |
Журнал реєстрації заяв громадян про приватизацію земельної ділянки та затвердження проекту відведення
|
|
Постійно ЕК |
|
08-08 |
Журнал реєстрації договорів на оренду землі
|
|
50 років ст. 2136 |
|
08-09 |
Журнал реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв)
|
|
50 років ст. 2136 |
|
08-10 |
Листування з держгеокадастром з питань земельних відносин
|
|
5 років ЕПК ст. 2131
|
|
09- ВЧИНЕННЯ НОТАРІАЛЬНИХ ДІЙ |
||||
09-01 |
Правила, положення, інструкції, методичні вказівки, рекомендації, інформаційні листи. Копії
|
|
До заміни новими ст. 20-б |
|
09-02 |
Інструкція з ведення нотаріальних дій |
|
До заміни новими ст. 20-б
|
|
09-03 |
Реєстри нотаріальних дій |
|
Постійно ст. 202**** |
|
09-04 |
Нотаріально посвідчені заповіти |
|
75 років ст. 212****
|
|
09-05 |
Алфавітні книги обліку заповітів |
|
75 років ст. 212****
|
|
09-06 |
Реєстр для реєстрації заповітів і довіреностей, що прирівнюються до нотаріально посвідчених
|
|
3 роки ст. 122 |
|
10 – ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ |
||||
10-01 |
Правила, положення, регламенти, інструкції; методичні вказівки та рекомендації, що стосуються питань реєстрації актів цивільного стану
|
|
До заміни новими ст. 20-б
|
|
10-02 |
Документи (акти, доповідні записки, довідки) перевірок роботи ради територіальної громади з питань реєстрації актів цивільного стану
|
|
5 р. ЕПК ст. 77
|
|
10-03 |
Місячні звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану
|
|
1 рік ст. 302-ґ
|
|
10-04 |
Реєстри бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану
|
|
1 рік ст. 302-ґ
|
|
10-05 |
Корінці довідок для призначення одноразової допомоги при народженні дитини на дітей одиноким матерям
|
|
3 р.1 ст. 15, 16 ГП
|
У раді збе-рігаються до кінця поточ-ного місяця, а потім переда-ються до ра-йонного від-ділу ДРАЦС
|
10-06 |
Корінці довідок для отримання одноразової допомоги на поховання
|
|
3 р.1 ст. 37 ГП
|
У раді збе-рігаються до кінця поточ-ного місяця, а потім переда-ються до ра-йонного від-ділу ДРАЦС
|
10-07 |
Книги обліку оприбуткування та витрачання бланків свідоцтв про народження, шлюб, смерть
|
|
До ліквідації ради ст. 56 ГП
|
|
10-08 |
Журнал реєстрації заяв про реєстрацію народження дитини, зокрема заяв матерів, які не перебувають у шлюбі, щодо внесення відомостей про батька дитини в актовий запис
|
|
3 р. ст. 70 ГП
|
|
10-09 |
Журнал реєстрації заяв про визнання батьківства, невизнання чоловіка (колишнього чоловіка) батьком дитини
|
|
3 р. ст. 71 ГП
|
|
10-10 |
Журнал реєстрації заяв про державну реєстрацію шлюбу
|
|
3 р. ст. 72 ГП
|
|
11- Виконавчі підрозділи сіл ( старости) документаційне забезпечення |
||||
11-01 |
Нормативно-правові акти органів державної влади ( копії) |
|
Доки не мине потреба |
|
11-02 |
Розпорядження селищного голови об’єднаної територіальної громади (копії) |
|
Доки не мине потреба |
|
11-03 |
Положення про старосту селищної ради ОТГ |
|
Постійно ст.39 |
|
11-04 |
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції |
|
3 р. Ст .122 |
|
11-05 |
Журнал реєстрації вихідної кореспонденції |
|
3 р. Ст .122 |
|
11-06 |
Журнал усного прийому громадян старостою села |
|
3 р. Ст .125 |
|
11-07 |
Журнал виданих довідок |
|
3 р. Ст .122 |
|
11-08 |
Журнал реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян |
|
3 р. Ст .124 |
|
11-09 |
Листування з організаціями області та району з основних питань діяльності |
|
5 р. ЕПК Ст .23 |
|
11-10 |
Погосподарські книги |
|
Пост. Ст .786 |
|
11-11 |
Приймально-здавальні акти з усіма додатками, складені при зміні старости |
|
До ліквідації організації ст .45а |
|
11.1- Документи з військового обліку |
||||
11.1-01 |
Картки первинного обліку військовозобов’язаних |
|
3р Ст .670 |
|
11.1-02 |
Картки первинного обліку призовників |
|
3р Ст .670 |
|
11.1-03 |
Річні, місячні плани роботи з питань військового обліку |
|
1р. ст .161 |
|
11.1-04 |
Журнал перевірки стану обліку військовозоб’язаних і призовників |
|
3р. Ст .671 |
|
11.1-05 |
Документи( акти, списки призовників, військовозобов’язаних ,офіцерів) |
|
3 роки ЕК |
|
11.2-Документи про вчинення нотаріальних дій |
||||
11.2-01 |
Перші примірники нотаріально- посвідчених заповітів |
|
|
|
11.2-02 |
Реєстр для реєстрації нотаріальних дій |
|
|
|
11.2-03 |
Алфавітні книги обліку заповітів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СХВАЛЕНО Протокол засідання ЕК Нововасилівської селищної ради від __________ №____ |
СХВАЛЕНО Протокол засідання ЕК архівного сектору Мелітопольської РДА від _________№____ |
Підсумковий запис про категорії та кількість справ, заведених у ____________ році у Нововасилівській селищній раді
За строками зберігання |
Усього |
У тому числі |
|
таких, що переходять |
З позначкою «ЕПК» |
||
Постійного |
|
|
|
Тривалого (понад 10 років) |
|
|
|
Тимчасового (до 10 років) |
|
|
|
Разом |
|
|
|
Секретар селищної ради Надія ГОЛУБЄВА
СПИСОК СКОРОЧЕНЬ
голова територіальної громади |
– |
сільський (селищний) голова об’єднаної територіальної громади; |
ГП |
– |
галузевий перелік; |
ДРАЦС |
– |
державна реєстрація актів цивільного стану |
ЕК |
– |
експертна комісія; |
ЕПК |
– |
експертно-перевірна комісія; |
НАФ |
– |
Національний архівний фонд; |
пост. |
– |
постійно; |
прим. |
– |
примітка до статті типового переліку; |
р. |
– |
рік, роки, років; |
райвійськкомат |
– |
районний військовий комісаріат; |
ст. |
– |
стаття, статті; |
ТП |
– |
типовий перелік. |
Для визначення строків зберігання документів використано:
- Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 та зареєстрований в Мін’юсті 17 квітня 2012 р. за № 571/20884 (зі змінами);
- Примірна номенклатура справ сільської (селищної) ради об’єднаної територіальної громади, погоджена Центральною експертно-перевірною комісією Державної архівної служби України 28 вересня 2017 року (протокол № 4).