A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нововасилівська громада
Запорізька область, Мелітопольський район

Рішення сесій Нововасилівської селищної ради №14 «Про затвердження Регламенту Нововасилівської селищної ради восьмого скликання»

Кількість переглядів: 98
Скликання: 8 скликання
Сесія: 1 сесія, 2 пленарне засідання
Тип документу: Рішення сесій Нововасилівської селищної ради
Дата: 18.12.2020
Номер документу: 14
Назва документу: Про затвердження Регламенту Нововасилівської селищної ради восьмого скликання
Прикріплені файли:

Україна

НОВОВАСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

       МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО  РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

/восьме скликання перша чергова сесія/

 

РІШЕННЯ №14

 

 

 

18 грудня 2020 року

смт  Нововасилівка

                                

                                                          

 

Про  затвердження Регламенту

Нововасилівської селищної ради

восьмого  скликання

 

     Відповідно  до  ч. 13 ст. 46 Закону  України  ,,Про місцеве  самоврядування  в  Україні”,  Нововасилівська селищна   рада 

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити  Регламент Нововасилівської селищної ради  восьмого 

скликання  (додається).

 

     2.  Контроль  за  виконанням  даного  рішення  покласти  на  постійні  комісії  селищної  ради.

 

 

            Селищний голова                        Олександр ПРОКОПЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕГЛАМЕНТ

                               Нововасилівської селищної ради

 

Розділ І. Загальні положення

Стаття 1.

   Нововасилівська селищна рада (далі – рада) є виборним представницьким органом місцевого самоврядування, що представляє інтереси  Нововасилівської об’єднаної територіальної громади та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законами та нормативно–правовими актами.

Стаття 2.

Діяльність  селищної ради базується на принципах народовладдя, законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів, виборності, правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами, відповідальності та підзвітності перед територіальною громадою уповноважених нею органів та посадових осіб, державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування, судового захисту прав місцевого самоврядування, взаємодії з трудовими колективами і громадськими організаціями.

Стаття 3.

Порядок діяльності ради, її органів та посадових осіб визначається Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», Положенням про постійні комісії ради та іншими законодавчими актами.

Селищна рада є юридичною особою, має власну печатку, рахунки в банках, може від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав та нести обов’язки, бути позивачем і відповідачем у судах, мати інші реквізити та повноваження.

Стаття 4.

Кількісний склад депутатів селищної ради визначається Виборчим кодексом України і становить 22 депутати.

Селищна рада вважається повноважною за умови обрання не менш як двох третин депутатів від загального складу ради. У разі, якщо до ради обрано менше двох третин її складу, до обрання необхідної кількості депутатів продовжує здійснювати повноваження рада попереднього скликання.

У разі дострокового припинення повноважень деяких депутатів, внаслідок чого до складу селищної ради входить менш як дві третини депутатів, до обрання необхідної кількості депутатів рада вважається правомочною за наявності більше половини депутатів від її загального складу.

Стаття 5.

Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" селищна рада систематично інформує населення про свою діяльність, прийняті рішення, хід їх виконання, реалізацію доручень виборців. Гласність роботи ради забезпечується шляхом розміщення рішень селищної ради на офіційному веб-сайті Нововасилівської селищної ради та опублікування в засобах масової інформації. 

На засіданнях ради можуть бути присутніми громадяни на визначених для них місцях і за попереднім записом, який веде уповноважена особа.

Місця для депутатів ради відводяться в залі засідань окремо від місць для інших осіб, присутніх на засіданні, і не можуть бути зайняті іншими особами. Під час засідання ради, особи (за винятком технічних працівни­ків), які не є її депутатами, не повинні перебувати в місці розміщення депутатів.

Стаття 6.

 На засіданнях селищної ради, постійних комісій можуть бути присутніми, за офіційними запрошеннями сільські, селищні голови, депутати інших місцевих рад, депутати  районної  та обласної ради, представники державних органів та органів місцевого самоврядування, політичних партій, громадських організацій, трудових колективів, засобів масової інформації а також інші особи, присутність яких необхідна під час розгляду питань.

     Головуючий на пленарному засіданні ради повідомляє депутатам про осіб, які присутні на засіданнях за офіційним запрошенням. Цим особам за рішенням ради може бути надане право виступати на засіданнях ради.
    Запрошені повинні утримуватися від публічних виявів свого ставлення до питань, які розглядаються радою або постійною комісією. У разі порушення порядку вони за розпорядженням головуючого можуть позбавлятися права бути присутніми на засіданні. При невиконанні вимог головуючого  може бути оголошена перерва пленарного засідання.

  1. Рада процедурним рішенням може вимагати присутності на засіданні будь-якої посадової особи місцевого самоврядування.
  2. На вимогу ради або її посадових осіб керівники розташованих на території юрисдикції Нововасилівської селищної об’єднаної територіальної громади підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності зобов'язані прибути на засідання ради або її органів для подання інформації з питань, віднесених до відання ради та її органів, відповідей на запити депутатів.

 

Стаття 7. Обов`язковість рішень ради

Рішення селищної ради, прийняті в межах її повноважень, визначених законом, обов’язкові до виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, організаціями, установами, підприємствами всіх форм власності, посадовими особами та громадянами на території  ОТГ.

Стаття 8. Форми роботи ради

 Засідання ради є основною формою роботи Нововасилівської селищної ради. Засідання ради, її виконавчого комітету, постійних комісій ради є відкритими і гласними, за винятками встановленими цим Регламентом і Положенням про постійні комісії селищної ради.

Стаття 9. Встановлення державних символів

У залі, де проводяться пленарні засідання ради, встановлюється Державний Прапор  та Герб України.

Пленарні засідання ради розпочинаються і закінчуються музичним виконанням Державного Гімну України.

 

      Розділ ІІ. ДЕПУТАТИ, ПОСАДОВІ ОСОБИ Й ОРГАНИ РАДИ

 

Стаття 10. Правові засади діяльності депутатів Ради

 
1. Порядок діяльності депутата Ради,  його права, обов'язки та  повноваження регламентуються Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», іншими законами України та цим Регламентом.
2. Повноваження депутата Ради починаються з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією в день відкриття першої сесії Ради і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї Ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата Ради.
3. Депутат Ради є повноважним і рівноправним членом Ради як представницького органу місцевого самоврядування. 

4. Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворюваних нею органів, несе обов’язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення. Депутат, крім секретаря ради, повинен входити до складу однієї з постійних комісій ради.

 5. На час сесій, засідань постійних комісій рад, а також для здійснення депутатських повноважень в інших, передбачених законом випадках, депутат звільняється від виконання виробничих або службових обов’язків за основним місцем роботи.

 6.  Депутат зобов’язаний брати участь у роботі сесій ради, засідань постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

 7.  Згідно Закону України “ Про місцеве самоврядування” ст.49  підставою для відкликання депутата селищної ради є пропуск ним протягом року більше половини пленарних засідань ради, або засідань постійної комісії, невиконання ним без поважних причин обов’язків депутата  селищної ради у виборчому окрузі; невідповідність практичної діяльності депутата  селищної ради основним принципам і положенням його передвиборної програми.


 
Стаття 11. Форми роботи депутата Ради
1. Діяльність депутата в Раді включає:
а) участь у пленарних засіданнях Ради;
б) участь у засіданнях постійних комісій, тимчасових контрольних комісій Ради, їх підкомісій та робочих груп, до яких він обраний, з правом вирішального голосу, а у засіданні будь-яких інших комісій – з правом дорадчого голосу;
в) виконання доручень Ради та її органів;
г) роботу над проектами рішень, документами Ради та виконання інших депутатських повноважень у складі депутатських  груп чи індивідуально;
г) роботу з населенням Нововасилівської  селищної ради та відповідного виборчого округу.
 

        Стаття 12. Права депутатів ради 

 

1. Обирати і бути обраним до органів селищної ради.

2. Офіційно представляти виборців у раді та її органах.

3. Вносити на розгляд ради та її органів пропозиції з питань, пов’язаних з його депутатською діяльністю.

4. Пропонувати питання для розгляду їх радою та її органами, вносити пропозиції і зауваження до порядку денного засідань ради та її органів, порядку розгляду обговорюваних питань та їх суті.

5. Брати участь у дебатах, ставити запитання доповідачам, співдоповідачам, головуючому на засіданні і вносити на розгляд ради та її органів проекти рішень з питань, що належать до їх відання, поправки до них.

7. Звертатися із запитом до керівників ради та її органів, селищного голови, керівників органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих або зареєстрованих на відповідній території, з питань, віднесених до відання ради.

Орган або посадова особа, до яких звернено запит, зобов’язані дати усну чи письмову відповідь на запит на сесії ради у строки і в порядку, встановлені радою відповідно до закону. За результатами розгляду запиту рада приймає рішення.

8. Звертатися з депутатським зверненням з питань, пов’язаних з його депутатською діяльністю, до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також керівників правоохоронних та контролюючих органів, підприємств,установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території територіальної громади.

Відповідь на депутатське звернення повинна бути надана депутату у десятиденний строк, а в разі необхідності додаткового вивчення чи перевірки порушених питань – не пізніш як у місячний строк, про що депутату зобов’язані письмово повідомити, обґрунтувавши мотиви необхідності цього продовження.

9. Звертатися з депутатським запитанням з метою одержання інформації або відповідного роз’яснення з тієї чи іншої проблеми.

Відповідь на запитання може бути оголошено на сесії ради або дано депутату селищної ради в індивідуальному порядку. Запитання не включається до порядку денного сесії, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.

Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесії ради, або передані в письмовій формі головуючому на сесії, розглядаються радою чи за її дорученням постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов’язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді.

10. Знайомитися з будь-якими офіційними документами, які зберігаються у відповідних органах місцевого самоврядування та робити виписки, копіювання цих документів.

11. Піднімати питання в раді та її органах питання щодо необхідності перевірки роботи підзвітних та підконтрольних раді органів, підприємств, установ та організацій.

12. Об’єднуватися з іншими депутатами ради в депутатські  групи, які діють відповідно до Конституції України, законів України та Регламенту ради.

13. Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

14. Здійснювати інші права відповідно до чинного законодавства.

15. Участь у засіданнях ради, її органів, виконання доручення ради є підставою для звільнення депутата від виробничих або службових обов’язків.  

16. Відсутність депутата на засіданнях ради та її органів, до яких його обрано, допускається лише з поважних причин.

17. Депутат, який не може взяти участі в роботі пленарного засідання, зобов’язаний завчасно повідомити про це голову ради, секретаря ради або його заступника, а в разі неможливості взяти участь у засіданні комісії – голову цієї комісії. У разі відсутності вказаного повідомлення вважається, що депутат відсутній без поважних причин.

18. Питання щодо відсутності депутатів без поважних причин на засіданнях ради та її органів з'ясовуються комісією, до компетенції якої належить питання депутатської етики. На вимогу комісії депутат зобов’язаний дати пояснення причини своєї відсутності. З цих питань комісія звітує голові ради та періодично інформує сесію ради.

 

 

Стаття 13. Обов`язки депутатів ради.

 

1. Депутат зобов’язаний:

- виконувати  доручення ради,  її органів,  голови  ради, секретаря ради,   заступників  голови ради; інформувати їх про виконання доручень;

- організовувати та проводити постійну роботу з виборцями;

- не допускати дій або бездіяльності, що суперечать законним інтересам жителів територіальної громади, а також направлених на невиконання, неналежне виконання чи невиправдане ускладнення виконання рішень ради чи її керівництва, створення перешкод роботі ради та її органів.

 

2.Депутат ради повинен дотримуватись правил депутатської етики.

3.Депутати ради зобов’язані щороку до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. 
4. Підтримувати    зв'язок    з    виборцями,     відповідною   територіальною  громадою,  трудовими  колективами  і  громадськими 

організаціями,  які висунули його кандидатом у  депутати  місцевої 

ради, а також колективами інших підприємств, установ, організацій, 

незалежно від форми власності,  органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади,  розташованими на відповідній 

території.
5. Брати  участь у  громадських  слуханнях  з  питань,  що 

стосуються  його  виборчого округу, в організації виконання рішень 

ради  та  її  органів,  доручень  виборців,  у масових заходах, що 

проводяться органами місцевого самоврядування на території громади 

або  виборчого  округу. 
6. Вивчати громадську думку;  вивчати потреби  територіальної 

громади, інформувати про них раду та її органи, брати безпосередню 

участь у їх вирішенні.
7. Визначити і  оприлюднити  дні,  години  та  місце  прийому 

виборців,  інших громадян;  вести регулярний, не рідше одного разу на місяць,  прийом  виборців,  розглядати  пропозиції,  звернення, заяви і скарги членів територіальної громади, вживати заходів щодо забезпечення їх оперативного вирішення. 

 

8. Депутат селищної ради періодично, але не рідше одного разу на рік, зобов’язаний звітувати про свою роботу перед виборцями, об’єднаннями громадян. Рада за пропозицією депутатів визначає орієнтовні строки проведення звітів депутатів  селищної ради перед виборцями.

Звіт депутата селищної ради може бути проведено в будь-який час на вимогу зборів виборців за місцем проживання, трудової діяльності або навчання, а також органів самоорганізації населення.

Депутат селищної ради не пізніш як за сім днів повідомляє виборців про час і місце проведення звіту через місцеві засоби масової інформації або в інший спосіб. Звіти і зустрічі депутатів селищної ради з виборцями висвітлюються засобами масової інформації.


 
Стаття 14. Депутатські  групи
  1.  Депутати Ради об'єднуються у депутатські групи.
  2. Депутати Нововасилівської селищної ради  на  основі  єдності поглядів   або  партійного   членства можуть об'єднуватися  у депутатські групи  місцевих рад.  До складу депутатських  груп можуть входити також позапартійні депутати селищної ради, які підтримують політичну спрямованість.
  3. Депутат Ради може входити до складу лише однієї депутатської групи.
  4. Депутатські групи  формуються не менше як 3-ма депутатами Ради для спільної роботи по здійсненню депутатських повноважень на основі їх взаємної згоди.
  5. До складу депутатської групи входять позапартійні депутати Ради та депутати, які представляють різні політичні партії. Повна та скорочена назва таких депутатських груп визначається ними самостійно.
  6. Депутати  Ради об’єднуються в депутатські групи за єдністю території їх виборчих округів, спільністю проблем, які вони вирішують.
  7. Депутатські  групи не можуть формуватися для захисту приватних або комерційних інтересів.
  8. Порядок роботи депутатської  групи, умови вступу депутата Ради до депутатської групи, його виходу чи виключення з неї визначаються цим Регламентом.

 
Стаття 15. Порядок утворення депутатських  груп
  1. Депутатські  групи можуть бути утворені в будь-який час протягом строку повноважень ради даного скликання на визначений ними період, але не більше ніж на строк повноважень

« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь