Рішення сесій Нововасилівської селищної ради №20 «Про створення централізованої бухгалтерії відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради та затвердження Положення про централізовану бухгалтерію відділу освіти та культури.»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 1 сесія, 2 пленарне засідання |
Тип документу: | Рішення сесій Нововасилівської селищної ради |
Дата: | 18.12.2020 |
Автор: | НОВОВАСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Номер документу: | 20 |
Назва документу: | Про створення централізованої бухгалтерії відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради та затвердження Положення про централізовану бухгалтерію відділу освіти та культури. |
Прикріплені файли: |
|
Україна
НОВОВАСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
/восьме скликання друга чергова сесія/
РІШЕННЯ №20
18 грудня 2020 року
смт Нововасилівка
Про створення централізованої бухгалтерії
відділу освіти та культури
Нововасилівської селищної ради
та затвердження Положення про
централізовану бухгалтерію відділу
освіти та культури.
З метою забезпечення належного функціонування закладів та установ освіти та культури Нововасилівської селищної ради, відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Положення «Про відділ освіти та культури Нововасилівської селищної ради », керуючись п. 1 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Нововасилівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити централізовану бухгалтерію відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради.
2. Затвердити Положення про централізовану бухгалтерію відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради згідно з додатком.
3. Рішення набирає чинності з 01.01.2021 року.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, спорту, соціального захисту та охорони здоров'я.
Селищний голова Олександр ПРОКОПЕНКО
Додаток
до рішення сесії
від 18 грудня 2020 року № 20
ПОЛОЖЕННЯ
про централізовану бухгалтерію відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради
І. Загальні положення.
1.1. Це Положення визначає основні завдання, функціональні обов’язки централізованої бухгалтерії відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради. Централізована бухгалтерія – є структурним підрозділом відділу освіти та культури, яка здійснює централізоване бухгалтерське обслуговування відділу, бюджетних установ підпорядкованих відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради.
1.2. Централізована бухгалтерія у своїй діяльності керується Конституцією, Бюджетним кодексом України, Законами України та постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів та Державного казначейства України, Міністерства освіти і науки України та Міністерства культури та інформаційної політики України ,Обласних Департаментів та районних відділів галузей освіти, культури, рішеннями Нововасилівської селищної ради, Положенням про відділ освіти та культури Нововасилівської селищної ради, розпорядженнями селищного голови, наказами начальника відділу освіти та культури, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетної установи відповідно до розподілу функціональних обов’язків та положенню про централізовану бухгалтерію.
1.3. Централізована бухгалтерія підпорядковується начальнику відділу освіти та культури Нововасилівської селищної ради. Видатки на утримання централізованої бухгалтерії здійснюються за рахунок місцевого бюджету.
1.4. Зміни до даного положення можуть вносити при зміні організаційної структури установи та за необхідності поліпшення роботи служби.
ІІ. Функції та обов’язки централізованої бухгалтерії
2.1. Централізована бухгалтерія, відповідно до покладених на неї завдань:
2.1.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;
2.1.2. Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;
2.1.3. Здійснює поточний контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби України та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань.
2.1.4. Здійсненням контролю за правильністю зарахування та використання власних надходжень самостійних та підвідомчих закладів галузі освіти та культури.
2.1.5. Здійснює контроль за своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів.
2.1.6. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
– використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
– інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
2.1.7. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;
2.1.8. Забезпечує:
– дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
– достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;
– повноту та достовірність даних підтверджених документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
– зберігання, оформлення та передачу до архіву річної звітності, відомостей по заробітній платі, кошториси і плани асигнувань;
– користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;
2.1.9. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
2.1.10. Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників;
2.1.11. Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
2.2. Централізована бухгалтерія відділу освіти, культури та спорту створюється за рішенням Нововасилівської селищної ради на підставі подання відділу освіти та культури. Платіжні документи у централізованій бухгалтерії відділу освіти та культури підписуються керівником відділу освіти та культури, у якому вона створена. Право другого підпису на всіх документах надається головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії. Підписи на зазначених документах скріплюються печаткою відділу освіти та культури у якому діє централізована бухгалтерія.
2.3. Відділ освіти та культури Нововасилівської селищної ради закріплює за централізованою бухгалтерію перелік закладів та установ, які будуть обслуговуватися централізованою бухгалтерією.
2.4. Функції централізованої бухгалтерії:
1) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності - 29 бюджетних установ та складення звітності:
Заклади дошкільної та загальної середньої освіти Нововасилівської селищної ради – 6 :
- Опорний навчальний заклад Нововасилівський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа I-III ступенів - позашкільний навчальний заклад "Гармонія"
- Воскресенська філія І-ІІ ступенів опорного навчального закладу
Нововасилівський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - позашкільний навчальний заклад "Гармонія"
- Розівська філія І - ІІ ступенів опорного навчального закладу Нововасилівський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів - позашкільний навчальний заклад "Гармонія"
- Ганнівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній начальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"
- Ганно-Опанлинський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад»
- Новоспаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
ПСМНЗ Початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад - 2:
- КЗ « Нововасильська дитяча музична школа»
- КЗ « Нововасилівська дитяча художня школа»
ЗККТ - / заклади культури клубного типу - 8/:
- Нововасилівський будинок культури;
- Воскресенський сільський будинок культури;
- Ганнівського сільський клуб;
- Розівський сільський будинок культури;
- Новоспаський сільський будинок культури;
- Федорівський сільський клуб;
- Миколаївський сільський клуб;
- Ганноапанлинський сільський клуб
Сільські бібліотеки - 13:
- Нововасилівська сільська бібліотека для дорослих 1
- Нововаслівська сільська бібліотека для дітей 1
с Димузли
с. Воскресенка
с. Ганнівка
с. Ганноопанлинка
с. Миколаївка
с. Новоспаське
с. Прудентово
с. Розівка
с . Оріхівка
с. Маківська
с. Федоровка
2) відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
3) забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
4) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
5) запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;
6) здійснювати фінансування та контроль за здійсненням фінансово-господарської діяльності бюджетних установ підпорядкованих відділу згідно переліку п. 2.4.1:
7) інші функції відповідно до законодавства.
2.5. Централізована бухгалтерія має право:
2.5.1. Представляти відділ освіти та культури в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції централізованої бухгалтерії, в органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності;
2.5.2 Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до централізованої бухгалтерії від посадових осіб підпорядкованих закладів первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням;
2.5.3. Одержувати від підпорядкованих закладів та установ необхідні відомості, довідки та інші документи, а також пояснення до них;
2.5.4. Вносити начальнику відділу освіти та культури пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складання звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.
2.5.5. Брати участь у нарадах та інших заходах, що проводяться органами виконавчої влади з питань, що належать до компетенції відділу.
2.6. Централізована бухгалтерія несе відповідальність за повне виконання покладених на них завдань і функцій по веденню бухгалтерського обліку та складанню звітності.
2.7. Завдання централізованої бухгалтерії.
– ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетних установ підпорядкованих відділу, координаційної роботи та складання звітності з використанням кошторису видатків підпорядкованих закладів, що обслуговуються;
– відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції i результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами на утримання закладів і установ підпорядкованих відділу;
– забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в Управлінні Державної казначейської служби України, достовірного та у повному обсязі їх відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
– забезпечення контролю за використанням коштів відповідно до їх цільового призначення, розрахунків до кошторисів доходів та видатків підвідомчим закладам та установам, затверджених кошторисів з урахуванням змін, внесених до них у встановленому порядку, за збереженням матеріальних цінностей, перевірка та здійснення контролю тарифікаційних списків працівників;
– забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
– запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення i мобілізація внутрішньо господарських резервів.
– забезпеченням ведення діловодства, архіву, бухгалтерської документації, статистичної звітності.
2.8. При централізації обліку закладів та установ, що обслуговуються централізованою бухгалтерією, за керівниками зберігається право на укладання договорів на виконання робіт, закупівлю товарів та послуг, які в обов’язковому порядку погоджуються головним бухгалтером централізованої бухгалтерії; отримання в установленому порядку авансу на господарські та інші потреби та видачу авансу співробітникам; надання дозволу на оплату витрат за рахунок асигнувань, передбачених кошторисом; використання у відповідності до встановлених норм матеріалів, продуктів харчування та інших матеріальних цінностей; вирішення інших питань, пов’язаних з фінансовою та господарською діяльністю.
2.9. Керівники підпорядкованих відділу закладів та установ, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями, несуть повну відповідальність за законність здійснюваних операцій та правильність їх оформлення і зобов'язані своєчасно передавати в централізовану бухгалтерію необхідні для бухгалтерського обліку і контролю документи.
За несвоєчасне, недоброякісне оформлення і складання цих документів, затримку передачі їх для відображення у бухгалтерському обліку і звітності, за недостовірність вміщених документах даних, а також за складання документів, що відображають незаконні операції, відповідальність несуть службові особи, які склали і підписали ці документи. Списки службових осіб, на яких покладаються обов’язки складання первинних документів і яким надається право їх підпису, погоджуються з головним бухгалтером.
Централізована бухгалтерія подає керівникам закладів та установ, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями, необхідні їм відомості про виконання кошторисів видатків у строки, які встановлені централізованою бухгалтерією в погодженні з керівниками цих установ.
Робота централізованої бухгалтерії організовується за графіками, розробленими і погодженими з керівниками підпорядкованих відділу закладів та установ, які обслуговуються централізованою бухгалтерією.
В централізованій бухгалтерії складається графік подання обслуговуваними установами необхідних для бухгалтерського обліку і контролю документів та графік прийому працівниками централізованої бухгалтерії працівників обслуговуваних установ по службових, а відвідувачів по особистих питаннях.
Організація роботи в централізованій бухгалтерії повинна забезпечити:
повне здійснення керівниками закладів та установ, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями,- розпорядниками коштів - наданих їм прав і покладених на них обов'язків;
своєчасну оплату рахунків за придбані товарно-матеріальні цінності та надані послуги; правильне кошторисне планування і фінансування;
економне і раціональне витрачання державних коштів.
2.10. Видатки на утримання централізованих бухгалтерій плануються і здійснюються за рахунок видатків місцевих бюджетів.
2.11. Відповідальність працівників централізованої бухгалтерії.
2.11.1. Централізована бухгалтерія несе відповідальність за збереженням якісного виконання покладених на неї завдань та функцій.
2.11.2. Працівники централізованої бухгалтерії несуть відповідальність за правильність та чітке виконання трудової та виконавчої дисципліни, невиконання покладених обов’язків, за несвоєчасне усунення порушень законодавства після здійснення перевірок Державними органами.
2.11.3. Обов’язки працівників централізованої бухгалтерії: знати закони, інші акти законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку в Україні, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно-правові акти Міністерства фінансів України щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та порядок проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
2.12. Прийняття (передача) справ головним бухгалтером у разі призначення на посаду або звільнення з посади здійснюється після проведення внутрішньої перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності, за результатами якої оформляється відповідний акт. Копія такого акта надсилається бюджетній установі, якій підпорядковується централізована бухгалтерія.
Прийняття (передача) справ головним бухгалтером може здійснюватися за участю представника бюджетної установи, якій підпорядкована централізована бухгалтерія.
2.13. Головний бухгалтер:
2.13.1. Організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на бухгалтерську службу;