A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нововасилівська громада
Запорізька область, Мелітопольський район

Рішення сесій Нововасилівської селищної ради №32 «Про бюджет Нововасилівської селищної ради на 2022 рік»

Кількість переглядів: 96
Скликання: 8 скликання
Сесія: 12 сесія
Тип документу: Рішення сесій Нововасилівської селищної ради
Дата: 23.12.2021
Автор: НОВОВАСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Номер документу: 32
Назва документу: Про бюджет Нововасилівської селищної ради на 2022 рік
Прикріплені файли:

УКРАЇНА

НОВОВАСИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

дванадцята  сесія восьме скликання

РІШЕННЯ

 

від 23 грудня 2021р.           смт. Нововасилівка                   № 32

 

 

Про бюджет Нововасилівської селищної ради на 2022 рік

 

 

Керуючись Бюджетним кодексом України, відповідно до п. 17 ч. 1 ст. 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Нововасилівська селищна рада

 

В И Р І Ш И Л А:
 

1. Визначити на 2022 рік:

1) доходи бюджету в сумі – 73244299 гривень, у тому числі доходи загального фонду селищного бюджету – 71781399 гривень та доходи спеціального фонду селищного бюджету – 1462900 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

2) видатки селищного бюджету в сумі 73244299  гривень, у тому числі видатки загального фонду селищного бюджету  – 67893321 гривень та видатки спеціального фонду селищного бюджету – 5350978 гривня;

3) профіцит за загальним фондом селищного бюджету в сумі –
3888078 гривні згідно з додатком 2 до цього рішення;

4) дефіцит за спеціальним фондом селищного бюджету в сумі –
3888078 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

7) оборотний залишок бюджетних коштів селищного бюджету в розмірі 60 000 гривень, що становить 0,08 відсотка видатків загального фонду селищного бюджету, зазначених у цьому пункті;

8) резервний фонд бюджету в розмірі 50 000  гривень, що становить 0,07 відсотка видатків загального фонду селищного бюджету, зазначених у цьому пункті.

2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів селищного бюджету на 2022 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами  згідно з додатком 3 до цього рішення.

3. Затвердити на 2022 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 5 до цього рішення.

 

Відповідно до частини 7 статті 108 Бюджетного кодексу України делегувати виконавчому комітету повноваження у період між сесіями селищної ради збільшувати (зменшувати) обсяги дохідної та видаткової частин селищного бюджету в разі збільшення (зменшення) району обсягів міжбюджетних трансфертів з Державного бюджету України та місцевих бюджетів, здійснювати їх розподіл, а також перерозподіл обсягів затверджених між бюджетних трансфертів між місцевими бюджетами, головними розпорядниками коштів селищного бюджету згідно з розпорядженнями голови селищної ради з наступним внесенням змін до цього рішення.

4. Затвердити розподіл витрат селищного бюджету на реалізацію місцевих програм в сумі – 5623677 гривень згідно з додатком 7 до цього рішення.

 

5. Установити, що у загальному фонді селищного бюджету на 2022 рік:

 

1)до доходів загального фонду бюджету  Нововасилівської селищної ради  належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97, 101 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 69-1 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України), а також такі надходження відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України 2021 рік»:

2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 4  частини 1 статті  15 Бюджетного кодексу України.

 

6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду обласного бюджету на 2022 рік:

 

1) у частині доходів є надходження, визначені статтями  691 , Бюджетного кодексу України,

2) у частині фінансування є вільний залишок  бюджетних коштів, визначений  у підпункті 4  частини 1 статті 15 Бюджетного Кодексу  України, а також кошти, що передаються із  загального фонду  бюджету Нововасилівської селищної  ради  до бюджету розвитку  ( спеціального фонду)  відповідно до пункту 10 частини 1 статті 71   Бюджетного кодексу України; 

7. Визначити на 2021 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету Нововасилівської селищної ради видатки загального фонду на:

- оплату праці працівників бюджетних установ;

- нарахування на заробітну плату;

- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;

- забезпечення продуктами харчування;

- оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

- соціальне забезпечення;

- поточні трансферти місцевим бюджетам.

8. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право  відділу фінансів Нововасилівської селищної ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів селищного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

Визначити уповноваженою особою на укладення договорів від імені селищної ради на отримання короткотермінових позик в органах Державної казначейської служби України начальника фінансового відділу Нововасилівської селищної ради.

9. Головним розпорядникам коштів селищного бюджету забезпечити:

 

1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

3) здійснення контролю за своєчасним поверненням кредитів (позик), отриманих селищною радою;

4) доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:

оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

здійснення публічного представлення та публікації інформації про виконання бюджету за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формами, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2023 року;

5) взяття бюджетних зобов'язань відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України;

6) у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків  за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги, та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі;

7) затвердження обґрунтованих лімітів споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

10. Установити, що це рішення набирає чинності з 01 січня 2022 року.

11. Забезпечити оприлюднення цього рішення в десятиденний строк з дня його прийняття відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України.

12. Додатки 1,2,3,5,6,7 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

13. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію  з питань бюджету , соціально – економічного розвитку селищної ради, агропромислового комплексу та розвитку підприємництва.

 

 

 

Селищний голова                                                    Олександр ПРОКОПЕНКО

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА  ЗАПИСКА

до бюджету Нововасилівської селищної ради  на 2022 рік

 

Основу економічного потенціалу громади складають суб’єкти малого і середнього підприємництва.

В Нововасилівській селищній раді  основною економічною галуззю  є сільськогосподарське виробництво. В громаді налічується 12 крупних сільськогосподарських підприємств.

Протягом 11 місяців 2021 року до загального фонду бюджету надійшло 30353,6 тис. грн., що становить 108% від плану. Перевиконання склало 2253,3 тис. грн.

Фактичне виконання запланованих в розписі окремих видів доходів загального фонду бюджету у січні–листопаді 2021 року становить:

- податок та збір на доходи фізичних осіб – 108 % (більше плану на 1035,6 тис. грн.);

- податок на прибуток підприємств – 601 % (більше плану на 5010,0 тис. грн.);

- плата за надання адміністративних послуг – 172 % (більше плану  на 53,4 тис. грн);

- податок на майно– 107 % (більше плану на 728,4 тис. грн.);

- єдиний податок  – 108 % (більше плану на 391,0 тис. грн.).

При плануванні доходної частини бюджету селищної ради на 2022 рік враховано:

Формування доходів бюджету здійснено на основі норм чинного Податкового і Бюджетного кодексів України, проєкту Закону України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" та інших законодавчих актів із врахуванням децентралізації та поліпшення умов ведення бізнесу.

При прогнозуванні дохідної частини місцевих бюджетів на 2022 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2020 рік, очікувані макропоказники Мінекономрозвитку на 2021 рік, макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2022  2024 роки, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548 «Про схвалення  Бюджетної декларації на 2022 – 2024 роки», підвищення розміру прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, а також фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 11 місяців 2021 року. 

Загальний розмір доходів бюджету селищної ради (з урахуванням міжбюджетних трансфертів)  визначений у сумі 73244,3 тис грн., у тому числі загального фонду бюджету  71781,4 тис грн. та спеціального  -  1462,9 тис грн. У порівнянні з очікуваними показниками одинадцяти місяців 2021 року очікується збільшення надходжень на 3983,4 тис. грн. або на 5,3%.   

 Планові показники власних доходів бюджету селищної ради (без урахування міжбюджетних трансфертів) становить 33105,4 тис. гривень, в тому числі по загальному фонду 31642,5 тис. гривень та 1462,9   тис. гривень по спеціальному фонду. В порівнянні з очікуваними власними доходами в 2021 році по загальному фонду ріст становить 4,2%.

Обсяги міжбюджетних трансфертів на 2022 рік:

-   освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам у сумі 28339,7 тис. грн., що на 246,5 тис. грн.  або 0,9%  більше ніж у 2021 році;

-   субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у сумі 288,878 тис. грн., що на 4,755 тис. грн. або на 1,7% більше ніж у 2021 році;

-   базова дотація у сумі – 9380,7 тис. грн., що на 602,2 тис. грн. або на 6,8% більше ніж у 2021 році;

-  дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 648,6 тис. грн., що на 644,0 тис. грн. або на 50% менше ніж у 2021 році.;

- дотація з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії – 1384,1 тис. грн.;

- інша дотація з місцевого бюджету – 90,0 тис. грн.

 

 

 

ДОХОДНА ЧАСТИНА БЮДЖЕТУ

 

Відповідно до статей 64 Бюджетного кодексу України та проекту Закону України „Про Державний бюджет України на 2022 рік” джерелами доходів загального фонду бюджету селищної ради є:

- податок  на доходи фізичних осіб ( 64%)  – в бюджеті він складатиме 13949,0 тис. гривень. Це один із основних джерел надходжень загального фонду  і становить він 44,08% від прогнозного показника доходів загального фонду 2022 року.

       Відповідно до норм Податкового Кодексу України основним показником для розрахунку прогнозних надходжень податку на доходи фізичних осіб виступає показник витрат на оплату праці (ВОП), який включає в себе: фонд оплати праці найманих працівників; допомогу по тимчасовій непрацездатності, що виплачується за рахунок фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування; прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2022 рік розрахований із урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати, а також бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб.

             Основні чинники, які вплинуть на надходження податку на доходи фізичних осіб у 2022 році:

-     застосування єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб;

-    підвищення з 01.01.2022 року мінімальної заробітної плати  до 6500,0 грн. на місяць, з 01.10.2022 року- 6700,0 гривень на місяць та прожиткового мінімуму для працездатних осіб  до 2481 грн.;

зарахування податку від доходів за здавання фізичними особами в оренду (суборенду) земельних ділянок, земельних часток (паїв) податковим агентом до бюджету за місцезнаходженням таких об'єктів оренди (суборенди);

-  зниження податкового навантаження на громадян, за рахунок надання податкової соціальної пільги на рівні 50 % прожиткового мінімуму для працездатних осіб для будь-якого платника податку за умови, що дохід не перевищує 1,4 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

-   легалізація виплати заробітної плати та інше;

         Ріст надходжень 2022 року становить 1,2% до очікуваного показника 2021 року.

   - податок на прибуток підприємств – 1,0 тис. гривень, в тому числі податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності та становить він 0,01% від прогнозного показника доходів загального фонду 2022 року.

   - рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення – 1,7 тис. гривень, в тому числі рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення та становить він 0,01% від прогнозного показника доходів загального фонду 2022 року.

- податок на майно – 12111,8 тис. гривень, в тому числі  податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 374,8 тис. грн.;  плата за землю  –    11737,0  тис. грн.. ( що на 20,3 % більше до очікуваного показника 2021 року, збільшення обумовлено збільшенням ставки земельного податку). Загальний обсяг податку на майно в доходній частині загального бюджету складає  38,27 %.

          –  єдиний податок   – 5355,1 тис. гривень, в тому числі  єдиний податок з юридичних осіб у сумі 96,0 тис. грн. (надходження в 2022 році очікується на рівні очікуваного показника 2021 року), єдиний податок з фізичних осіб - 1659,1 тис. грн. (надходження в 2022 році очікується на рівні очікуваного показника 2021 року), єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників,  у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків- 3600,0 тис. грн. (надходження в 2022 році очікується на рівні очікуваного показника 2021 року). Загальний обсяг в доходній частині  загального бюджету складає 16,92 %.

         – акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 55,0 тис. гривень.  Загальний обсяг акцизного податку складає у доходній частині загального бюджету складає 0,18%.

Неподаткові надходження: 168,9 тис. грн., в т.ч.

        -  плата за надання адміністративних послуг  –74,1 тис. гривень;

-  надходження від орендної  плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим  майном, що перебуває у комунальній власності – 14,0 тис. гривень;

       - державне мито – 3,4 тис. грн.

- Інші неподаткові надходження – 77,4 тис. гривень. Загальний обсяг в доходній частині  загального бюджету складає 0,53 %.

 

  • В спеціальному фонді бюджету селищної ради передбачено власні надходження бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів бюджету Нововасилівської селищної ради  – 1372,9  тис. грн.

Обсяг міжбюджетних трансфертів, що надаються з державного бюджету, бюджету селищної ради, передбачений відповідно до частини другої пункту 2 статті 97 Бюджетного Кодексу України та Закону України «Про державний бюджет України на 2022 рік» в розмірі -  38657,9 тис. грн., у тому числі:

  • базова дотація  - 9380,7  тис. грн..
  • освітня субвенція  з державного бюджету місцевим бюджетам28339,7 тис. грн.,
  • субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 288,9 тис. грн. за загальним фондом та 96,9 тис. грн. за спеціальним фондом.

Крім того, надана дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету  - 648,6 тис. грн., дотація з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії – 1384,1 тис. грн. та інша дотація з місцевого бюджету – 90,0 тис. грн.

 

         

 

 

 

     

« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь