Від продажу алкогольних і тютюнових виробів запорізькі бюджети отримали 121 мільйон гривень акцизного податку
За п'ять місяців до місцевих бюджетів регіону надійшло 121 мільйон 474 тисячі гривень акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами. Як повідомив начальник Головного управління ДПС у Запорізькій області Роман Афонов, у порівнянні із січнем-травнем 2020 року сплачена сума зросла на 55 мільйонів 471 тисячу гривень.
Так, компанії і підприємці м. Запоріжжя спрямували до скарбниці понад 70 мільйонів гривень акцизного податку, мелітопольські і веселівські продавці алкогольної і тютюнової продукції поповнили скарбниці громад на 17 мільйонів, бердянські і приморські – більш ніж на 8 мільйонів, енергодарські, кам’янсько-дніпровські та великобілозерські – на 7,5 мільйона, василівські та михайлівські – на 4 мільйони тощо.
Всього в області нараховується майже три тисячі платників акцизного податку. Для роздрібної реалізації підакцизних товарів вони отримали 8267 ліцензій. З початку року фахівці податкової видали 4414 ліцензій, зокрема, 1952 – на право торгувати уроздріб алкогольними напоями, 1733 – на продаж тютюнових виробів, 440 – пива та 164 – сидру. Крім того, продовжено термін дії 6187 дозволів, призупинено 507, анульовано 849 документів. З повним переліком діючих та призупинених ліцензій можна ознайомитися на сайті податкової служби: https://zp.tax.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.
Упродовж п'яти місяців проведено 736 перевірок суб'єктів господарювання з питань дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг підакцизних товарів. Після виявлених порушень застосовані фінансові санкції на загальну суму 34,4 мільйона гривень.
Підписуйтесь на офіційну сторінку ДПС у Facebook: https://www.facebook.com/TaxUkraine.
Головне управління ДПС у Запорізькій області
"Неспортивний бізнес": ховаючись за спинами працівників з інвалідністю, підприємці намагались отримати 48 мільйонів неправомірної вигоди
Запорізькі податківці викрили схему і запобігли заволодінню бюджетними коштами.
Одне із приватних підприємств у січні-березні 2021 року задекларувало до відшкодування з бюджету податок на додану вартість у сумі 38 мільйонів гривень та залишок від'ємного значення майже 10 мільйонів гривень. Натомість податковий аудит попередив втрати скарбниці.
Як з'ясувалося, ПП "І", маючи статутний фонд у розмірі одна тисяча гривень, займалося переробкою, консервуванням риби та інших морепродуктів. При цьому основні засоби у підприємства відсутні, а чисельність працівників – близько 80 осіб.
Для користування податковими пільгами керівники оформлювали на роботу людей з інвалідністю. При цьому всі співробітники, серед яких були люди похилого віку, зареєстровані у різних регіонах України, зокрема, в Івано-Франківській, Київській, Донецькій, Миколаївській, Хмельницькій, Полтавській, Вінницькій, Запорізькій, Львівській, Дніпропетровській, Чернігівській, Одеській, Житомирській, Черкаській областях та в Автономній Республіці Крим.
В ході перевірки податківці виявили, що у підприємства відсутні умови для виробництва, транспортування, зберігання та реалізації рибної продукції. Операції з придбання сировини у постачальників фактично не відбувались, а оформлювались лише на папері з метою формування від'ємного значення з податку на додану вартість, що підлягає бюджетному відшкодуванню.
Фахівці податкової встановили документальне оформлення ПП "І" операцій удаваного виробничого процесу, тобто підприємство є псевдовиробником та створене лише для одержання протиправного відшкодування ПДВ з державного бюджету.
Головне управління ДПС у Запорізькій області