A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нововасилівська громада
Запорізька область, Мелітопольський район

Про звіт про роботу відділу Центр надання адміністративних послуг Нововасилівської селищної ради за 2021 рік

Дата: 18.02.2022 16:03
Кількість переглядів: 42

Україна

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

НОВОВАСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Мелітопольського району Запорізької області

 

Р І Ш Е Н Н Я   

17 лютого 2022 року                                                                 № 19

смт Нововасилівка  

 

Про звіт про роботу відділу Центр

надання адміністративних послуг

Нововасилівської селищної ради за 2021 рік

 

 

                 Заслухавши звіт начальника відділу Центр надання адміністративних послуг Нововасилівської селищної ради М.Езума про роботу відділу ЦНАП за 2021 рік, відповідно до статей 51,52,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення селищної ради від  16.06.2021 року «Про затвердження Регламенту відділу Центр надання адміністративних послуг Нововасилівської селищної ради», виконавчий комітет Нововасилівської селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Звіт начальника відділу Центр надання адміністративних послуг про роботу відділу Центр надання адміністративних послуг за 2021 рік взяти до відома (додається).
  2. Визнати роботу відділу Центр надання адміністративних послуг такою, що потребує постійного моніторингу якості.

 

 

 

 

 

 

 

          Селищний голова                                               Олександр ПРОКОПЕНКО

 

 

 

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Нововасилівської селищної ради за 2021 рік

 

           Основною метою Центру надання адміністративних послуг Нововасилівської селищної ради (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців села.  Центр є моделлю інтегрованого офісу, діяльність якого здійснюється за принципом «єдиного вікна». Основними завданнями Центру залишаються – спрощене, комфортне, своєчасне і якісне надання адміністративних послуг населенню, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб, відповідальних за підготовку документів та результатів надання адміністративних послуг, уникнення використання посередницьких послуг, організація інформаційного обміну даними між службами, контроль за здійсненням  адміністрування надання послуг. 

Протягом 2021 року в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 74 адміністративні послуги та різного виду довідки.  

 

Загальна кількість звернень за звітний період до Центру становить 4548 звернень.

         Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину Центр продовжує працювати в повному обсязі, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур та обслуговує фізично близько 10-20 громадян у день.

         Протягом  2021 року в Центрі:

надано адміністраторами Центру консультацій 1440 суб’єктам, які               надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру, Viber. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, та питання соціального характеру, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків);

виконано заявок та видано – 4548 результатів послуг, особам, які звернулись за адміністративною послугою;

встановлено 8 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 4 постанови –  про стягення адміністративного штрафу  та 4 попередження;

          З початку 2021 року відділ працює  в Реєстрі територіальних громад (РТГ). РТГ є обов’язковим інструментом для ОТГ. Реєстр зручний у використанні, значно пришвидшує роботу спеціаліста з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання громадян, формує звітність, повністю відповідає вимогам законодавства та постійно оновлюється.

     Також Відділ користується програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному вигляді. Електронні копії документів, прийняті через „Соціальну громаду” одразу потрапляють до управління соціального захисту населення райдержадміністрації, що скорочує  час прийняття рішення.

           Працівники Центру контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно.

        У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 163,890 тис. грн.

         Найбільшим попитом серед населення нашої громади  у 2021 року користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 491, соціальні послуги - 861,  державної реєстрації речових та майнових прав надано 1150 послуг.

         Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг і в першу чергу послуг соціального характеру та запровадження комплексної послуги «єМалятко».

           Відповідно до затвердженого Плану заходів з інформування мешканців про діяльність Центру надання адміністративних послуг працівники періодично направляють для розміщення в засобах масової інформації, а також на веб сайті Нововасилівської селищної ради інформаційно-консультаційні матеріали щодо процесів отримання адміністративних послуг, було підготовлено друковану продукцію про ЦНАП (буклети), яка розміщена на інформаційних стендах у місцях масового перебування населення та розповсюдження інформації про ЦНАП через старост.

            Ще одним кроком до підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень є можливість самостійно обирати зручний спосіб повідомлення про результат розгляду документів (особисто, телефоном, поштою, електронною поштою, іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).

        Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки                            «U-LEAD з Європою».  Постійно проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг.

       Одже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

       Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

 

 

 

 

Начальник відділу ЦНАП                                               Марина ЕЗУМА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь